I survived!

Hemma efter studietidens första fest. Hade det varit en vanlig festkväll hade klockan just slagit 02:26, eftersom vi började festa kl 16:00...

Det är skumt hur man kan stå och dansa som om det inte fanns nån morgondag, med några människor man träffade för första gången tolv timmar tidigare. Verkar vara ett kul gäng, iaf gruppen I19 som är min grupp. De andra har jag inte umgåtts med särskilt mycket.

Stadsvandring imorrn, men eftersom Umeå är rätt bekant för mig (och ingen annan skulle gå) så skippar jag den och laddare inför morgonkvällens allsång och pubvandring. Istället tänkte jag fara på en cykeltur.

Sov gott alla.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vad kul det låter! Hade stadsvandring här igår och det var faktiskt helt okej... Har varit ute och varit full tre dagar i rad nu plus att det blir samma idag.. börjar bli lite halvtrött faktiskt..:)

Ha det bra

2008-08-28 @ 16:56:41
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh, justja. Skulle ju svara på ditt mail. Nåja, påtar ner lite här, så att hela världen kan se det. mohaha! Nåja, sitter här i Gbg, nyss följt perre till tåget, så nu är jag väl också någon form av åkaränka (målaränka?) i knappt en månad. Snyft, kom gärna och hälsa på.

2008-09-01 @ 17:17:58
URL: http://bofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0