Jag ska följa dig genom eld och vatten, över land och hav.

Bara 95 mil kvar till N-grå...



Färjan till Puttgarden i Tyskland funkade bra, gick som den skulle, men matupplevelsen var inte därefter. French Hot Dog meny såg smarrig ut till våra hungriga magar. Ett provsmak av ett strips dippad i ketchupen raserade hela min fantasi. Utan att ljuga kan jag säga att det var den mest vidriga ketchup jag någonsin stoppat i min mun. Enligt Gustav smakade det ketchup blandad med senap, trots mina få försök att äta senap kunde jag också instämma i den förklaringen. För äckligt var det. (Får kväljningar vid blotta tanken av att äta det igen).




Två snyggingar.

/C

Kommentarer
Postat av: pappa sivert

angående den vidriga ketchupen den var väl utan socker.

2008-07-19 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0