Mot Östergötland!

Eftersom den vanliga bloggaren är upptagen med att förflytta oss söderut har jag (Gustav) tagit över tangenterna.

Åker som bäst genom Närke län och rv 51, sällan har denna väg känts så härlig. Det är en viss skilnad att sitta på passagerarplatsen och spana ut över landskapet mot att köra ett tradarekipage och bara tänka på om man hinner fram innan tiden är slut.
Vill verkligen hävda att Cissi verkligen är en riktigt säker bilförare, undertecknad är kroniskt åkrädd men detta går lysande!!

Vi drar oss ner mot Bergs slussar som ska vara Göta kanals mest välbesökta plats. Har letat upp en badplats strax innan Ljungsbro som vi tänkte besöka över natten. Vi har blivit lite kräsna på nattläger efter senaste platsen, sjö med strand är väl det minsta man kan begära.. eller?

Ni får höra fortsättningen på vår färd i morgon..
/Gustav

Kommentarer
Postat av: Emma & Orka

Vill höra mer nu nu nu!!!

2008-07-14 @ 22:40:44
Postat av: mamma gudrun

jättekul att läsa om era äventyr och se att ni har det bra. apropå mitt tips om sevärdhet så om ni är på väg till Bergs slussar så är ni nästan där.kram från mamma o pappa

2008-07-14 @ 22:52:29
Postat av: mamma marianne!

eftersom det har kommit fram att jag ofta är inne o läser bloggen så måste jag ju komentera du är toppen att köra bil cissi!!! för vem av oss är mest åkrädd mor eller son ,har det så jääätemysigt !!!!

2008-07-14 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0