Tips till trafikredaktionen.

Jahapp, då sitter Cissi åter bakom datorn med två uppsvällda överöron...
Historien lyder som sådan att jag skulle vara snäll och byta till förarplatsen medan Gustav var inne och betalade bränslet, men det gick inte som planerat. Hamnade med huvvet ovanför bildörren när jag skulle sätta mig i bilen på ett coolt(?) sätt. Dock blev det inte så coolt när dörren lyckades stängas samtidigt som jag for med huvvet mellan bildörrn och dörrkarmen på bilen, vilket resulterade i en smäll och en vettskrämd Cissi som trodde hon skulle dö. Efter att jag insett att sätta sig ner var en bra idé (var ju ändå på väg så det kändes väldigt naturligt...) och den traumatiska chocken lagt sig så kom tårarna automatiskt. Stackars Gustav kom tillbaka till bilen och hittade en gråtande flicka som försökte få fram att det inte var någon fara och det inte hade hänt nåt speciellt och att ingen hade dött. Han var nog väldigt skeptisk.

Just nu känns det iaf bra, förutom öron som känns som två stora blåmärken när man tar på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0