Mot Jönköping!

Nu till det roliga. Vi har alltså tagit plats i bussen på väg ner till Jönköping. Gustav kör, Cissi bloggar.



Två fräscha nyduschade resenärer. Lägg märke till Cissis plattångade lugg. Det tog flera dagar att hitta ett eluttag som kunde användas till plattången. Det är svårare än man kan tro att hålla sin lugg platt på en resa som denna. Tack till campingen nån halv kilometer ovanför Karlsborgs city.
De hade en mycket fräsch toa- och duschanläggning. Klart värt en femma i duschvatten.



Fina väggdekorationer på toaletterna.



Vi har även införskaffat en haklapp till killen som har sölat på kläderna sex gånger på totalt tre tillfällen...

Aja, nu ska vi ta oss in till Jönköping city och se om vi kan få oss något i magen! Ha en trevlig kväll. Sov gott!

fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Helena Norgren

Kul med bilburen semestertripp med bättre väder än vad vi hade på vår ifjol. Måste bara tipsa om en sak som kan lösa luggproblemet, jag vet hur det är.... Min kusin visade mig en pryl hon köpt på, jag tror det var siba ca 500 kr, som man stoppar i cigarettuttaget och på andra sidan sladden är en svart dosa där det då blir 220 volt. Då kan man använda alla "vanliga" kontakter i bilen typ dator perculator och PLATTÅNG! Finurligt va? Hoppas ni har en fortsatt trevlig resa!

2008-07-15 @ 19:31:29
Postat av: Fredrik

2008-07-16 @ 10:44:01
Postat av: Fredrik

Ett tips till alla som lägger in kommentarer är att inte trycka på "enter" utan att skriva något, som någon precis gjorde... Då skickas nämligen kommentaren. Träffade modos nya tränare Harri Rindell som bad er stanna till vid Kinnarps Arena och scouta HV-71 när ni ändå hade vägarna förbi. Jag sa att det bör nog gå bra...

2008-07-16 @ 10:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0