God Morron, är du riktigt vaken än?

Tog som sagt över förarplatsen igår kväll när vi styrde kosan ner mot Östergötland. Lite skeptisk var jag dock när vi började komma in på småvägar, som bara blev mindre och mindre. Till slut kändes det som att vi var på väg till någon mycket enslig plats, där allt skulle sluta fungera. Mobilen skulle dö, bilen skulle gå sönder och vi skulle hamna mitt i en skräckfilm. Tilläggas bör att vi körde helt enligt GPS:en. Den hemska tanten som läser upp färdriktningen, vi kan kalla henne Lena, låter som att hon skulle svära när man inte gör som hon säger, om hon bara kunde. Som tur var började vi passera några hus och faktiskt närma oss vår destination för kvällen.
Även denna gång blev det en badplats. Vi kan ha parkerat där man egentligen inte får parkera, dvs nere på stranden...detta har medfört att jag ligger och tänker på att snart kommer någon och säger till oss. Än så länge verkar det dock lugnt på det området. När jag lyckas få upp han som lurar så ska vi snart dra oss mot Bergs slussar.

Mamma, ta inte nåt av det jag har skrivit på allvar ;-) ... Jag har ju min älskade Gustav med mig som skyddar mig.



Visst är det ljuvligt?!

Fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Oscar

haha. kul att ni uppdaterar så ofta! Jag hinner knappt med :P... Hoppas du kommer ihåg att slå av hellysena (cissi) när du möter bilar bara.. haha.. Ha det jättebra!!!

2008-07-15 @ 09:46:12
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: mamma marianne

Gustav !!! du vet vad jag alltid säger ä rädd om cissi kram mammma

2008-07-15 @ 09:52:59
Postat av: Fredrik

Eftersom ni snart bör anlända till Göta Kanal vill jag bara påminna er om att INTE hoppa på några konstiga båt-tävlingar och inte heller hyra någon kanot som kan välta när tävlingen är i gång. Vill någon ha "karra" är det bara att bjuda och ser ni en liten "mini-bike" sitter gasen på höger handtag. Fortsätt och kör försiktigt!

2008-07-15 @ 10:58:37
Postat av: mamma g

Jag genomskådade det där ganska snabbt, för jag tänkte att sån tur kan jag inte ha.Hursomhelst så vet jag att du är i goda händer, jag är fullkomligt lugn.kram

2008-07-15 @ 11:41:09
Postat av: Fredrik

Vill nästan påstå att den här bloggsidan snart överträffar (vad jag tror är) dess sponsor: http://www.hustransport.se/ Jag tror definitivt att den har haft mer besökare på de senaste dagarna. Kanske ska Hustransport anställa Cissi som "pimp my homesite"?

2008-07-15 @ 14:56:25
Postat av: Emma & Orka

Jag tror på de Fredrik säger. CISSI!!! Blogga åt HusTransport i framtiden. du får nog bättre betalt där än på andra ställen.



Måste som sagt uttrycka min avundsjuka igen. JA VILL VARA MED!!!

2008-07-15 @ 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0