Vem är jag?

Innan vi berättar om Deutschland vill jag tipsa om Oscar´s favoritsysselsättning(?) att skicka en fråga i stil med: "Vem är Cecilia Nilsson?" till 118100. Under en av alla stunder vi tillbringat i bilen så gjorde vi samma sak. 

Vi på 118100 tror att Cecilia är en fin tjej från Skåne. På helgerna tar hon det gärna lugnt med sina kompisar, kan bli en fika ibland också. Ha det bra!

Vi på 118100 gissar att Gustav Häggström är en riktig charmör som bor i Örnsköldsvikstrakterna. Gustav älskar att umgås med sina kompisar eftersom han är en glad och social människa. Gustav är också en mycket stark herre då han i sitt arbete flyttar hus, kanske var han även med i Kiruna och flyttade hus. 118100 tror att det är Du som är Gustav Häggström.



Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, så sant.. SKickade ännu fler när jag var på Nyänget (lite onykter...:p )Fick bl a veta hur kul jag hade och att "Oscar har alltid kul på kvällarna" plus en massa andra jättebra saker..

2008-07-19 @ 22:42:22
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du vet väl att det kostar 12:-/sms...så att du inte får en hjärtattack när du ser mobilräkningen ;P

2008-07-19 @ 23:30:26
URL: http://akarankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0