Jag gillar djur, speciellt med en god sås.

I brist  på nån större motivation att plugga inför duggan imorrn så bjuder jag på två personliga favoritbilder i kategorin ögonblicksbild/det bara blev så.

Besökte Harrods en dag under min tid i London då det stod några demonstranter utanför. Troligtvis ville jag ha en bild på de i samma bild som Harrods. Första bilden fick inte riktigt med hela budskapet (se första kortet)....











så jag tog ett till kort.....







...då den här tanten fastnade på bilden. Av munderingen att döma, verkade hon inte alls sympatisera med demonstranterna...



Sista rycket nu med plugget...

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, de där är så klockrena!!! Haha

2008-11-13 @ 19:49:38
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Kristina från Vilhelmina

Hihi, hon ser så himla nöjd ut i all sin päls ;D

2008-11-14 @ 08:24:24
Postat av: från Marianne



Man kanke ska ta efter stilen? tro om Anna kan fixa brillorna till bra pris ???

2008-11-14 @ 10:19:54
Postat av: Från Marianne



Man kanke ska ta efter stilen? tro om Anna kan fixa brillorna till bra pris ???

2008-11-14 @ 10:22:07
Postat av: Anna

Absolut Marianne, det fixar jag! Om du lovar att inte visa dig tillsammans med mig i hela munderingen ;)

2008-11-14 @ 18:57:07
Postat av: Mia

haha.. gissar på att du gav upp att ta kort efter det

2008-11-15 @ 14:16:10
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0