Reflektioner


Söndag 16/11 i Nordingrå

Veckan har rivstartat och det är redan tisdagkväll. En kväll som har fördrivits på bl.a. Corona där det var tisdagsbuffé med superfräscha sallader. I övrigt så består denna veckas liv av grupparbete och seminarier. Och virkning! Efter att ha köpt Allers Julspecial har det börja klia i mina pysselfingrar och jag är numera sugen på att pyssla med allt möjligt. Jag har stora planer inför julbak och julgodistillverkning. Men just nu är jag näst intill besatt av att virka en fin ljusgrå mössa.

I övrigt är jag mest glad över hur livet flyter på med godkända tentor, roliga kompisar och underbara helger i Ö-vik.

Nån som har nåt roligt att berätta?

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh va vackert i Nordingrå...lite skillnad motför hur man brukar se det på sommaren! :)

2008-11-18 @ 23:17:01
Postat av: Marianne

Vad fint kort... Det var ju en otrolig dag i tråkiga november...Men jag tror... att lördagens hemlighet kan också bli bra, eller!!!!

2008-11-19 @ 09:11:53
Postat av: Johanna

Hi hi, idag åker jag hem! det är väl skoj?

2008-11-22 @ 08:26:23
URL: http://bofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0