"Vi blockerar cykelbanan så att alla stör sig på oss."

Vad är det med folk som tycker att det är helt okej att gå 4-5 i bredd på en gång/cykelbana?? Jag är upprörd. Tycker de att man ska cykla i den takt de går i eller vill de visa vem som bestämmer? Blev så less imorse, mycket trafik på cykelbanan och så blockerar de den med sina cyklar, som de inte ens cyklar på... Sen när jag skulle hem var det samma visa igen, men då slog jag på stora gongongen...blev tyvärr inget bra tryck, allt som lät var en fjuttig ringklocka.

Så. Det var dagens två irriterande situationer. I övrigt så har jag ignorerat 900-sidors-boken som stirrat på mig sen jag slutade vid 12. Dagens lyxigaste var lunchen som bestod av vårrullar och ris! Kvällens lyxigaste blir middag hos Maia.

Nya kursen verkar hur som helst skoj. Eller rättare sagt läraren verkar skoj. Han är även författare till jättejobbiga Ekonomi och moral-boken.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, du har ju blivit en riktig gnällis... Undrar hur du kommer va när du blir 70.. Haha

2008-11-05 @ 23:26:57
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Cilla

Äh, det är bara tomt gnäll som jag hoppas att ingen tar på allvar :)

2008-11-05 @ 23:48:39
Postat av: Mia

ähh, man haar rätt att gnälla..

2008-11-06 @ 11:22:47
URL: http://miawiberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Folk som cyklar eller går för långsamt och samtidigt tar upp mycket plats kan vara sjukt irriterande. Fler tjejmiddagar efterlyses, alltid trevligt! :)

2008-11-06 @ 13:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0