Don't go wasting your emotions.

Förutom att jag är dödligt less på att skiva PM, så har denna dag varit riktigt bra. Efter att ha kämpat igenom PM-skrivandet, så kändes det inte mer än rätt att belöna sig med ett biobesök. Tjejerna skulle dra iväg och se den, så det var väl inte mer än rätt att hänga på. Hade ju redan sett filmen ifråga, men Mamma Mia är verkligen en av de roligaste filmerna jag har sett på länge. Den gör mig så glad. Så plus för filmen och plus för att PM:et ska vara inlämnat imorrn, vilket innebär att man kan slappna av i helgen! För på lördag blir det myslördag, med relax Paradisbadet och allt vad det innebär!

Jobberbjudandet som personlig kock åt mig finns fortfarande kvar. Har konstigt nog inga sökande... Skulle dock behövas, den spännande och varierande matlagningen är nåt som får stå åt sidan när man är trött och less på att skriva jobbiga skolarbeten. Det värsta är att skolarbetena kommer följa utbildningen hand i hand under fyra år. Jippie... men jag har iaf tagit mina första 7,5 högskolepoäng. Klapp på axeln.

Saknar min gosegroda, men det är förhoppningsvis mindre än ett dygn tills vi ses. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

congratualationer (hihi) visst är det skönt att ha klarat det

2008-10-16 @ 23:36:55
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0