E4-snack

Inte så mycket nytt under solen. Middag på O´learys i Uppsala igår. Supergott, men det bästa av allt är att de alltid serverar popcorn innan maten...lite jobbigt då jag har en förmåga att kunna äta mig mätt på popcorn. Som tur var var vi fler som åt, så det var lägligt att hålla igen frossandet.
Uppsala är förresten en trevlig stad, många fina gamla byggnader.

Har äntligen sett Sex And The City-filmen, men den fick mig att må dåligt. Fast det allt blev ju bra på slutet, så då blev Cissi glad igen...

13 mil till Sundsvall och jag borde läsa i marknadsföringsboken.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Meh! Uppsala - när du lika gärna kunde ha besökt Västerås!? Illa! :p

2008-10-07 @ 17:23:59
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0