Punktsnack

Hm, det här med uppdatering av blogg är inte min starka sida.

*Glädjer mig åt att jag klarade första tentan, med nöd och näppe, men det behöver man ju inte säga...

*Är smått nere för att det inte är särskilt skoj att vara veckosärbos.

*Jag borde unna mig annat än Primark-underkläder...som tyvärr lätt blir hål i.

*Skaffa IKSU-kort eller inte, det är frågan.

*Det är tråkigt att skriva PM när man inte får rätt instruktioner, egentligen inte särskilt kul annars heller...

Nä, bättre uppdatering nästa gång. Hörs. Hej

Kommentarer
Postat av: Oscar

PM är bland det tråkigaste jag nånsin stött på! BAAAAHHH!!!!

2008-10-15 @ 14:15:26
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: från Marianne

måste ha kvalitetshelger!!!! jag vet hur det ääär!!!! men på fredag ska vi gå ut o äta god mat kl 1900 Kristina bokar bord, ha det bra så ses vi

2008-10-15 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0