UB-snack

Det här som vissa tycker att man ska göra "Blogga varje dag" är inget som funkar för mig.. :) Så jag bloggar med ojämna mellanrum, men det får alla som orkar läsa ha överseende med.

Helgens skandal inom H-ströms familj är väl den chockerande nyheten att Gustav har snaggat håret (9 mm för att vara exakt). Eller rättare sagt det är jag som har gjort det... Tycker det känns bra att få chocka lite i höstkylan och det växer ju snart ut igen. Fast jag gillar det.
Ska lägga in en fin bild på han senare!

Nu tänkte jag läsa några kapitel innan jag beger mig hemåt (sitter på UB) för att tillaga vårrullar!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, jag läser även om du inte skriver varje dag... :p

2008-10-27 @ 15:11:41
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Mia

samma här.. :P

2008-10-27 @ 19:47:01
URL: http://[email protected]
Postat av: undra vem...

Haha, vad menar du med helgens snackis!! TRO inte att jag snackat klart om det där än... hihi!!



Däremot vill jag säga att din mashmallowskladdkaka med vichokladgrädde är nåt som går till historien!! Heeeelt underbaaaaar!

2008-10-27 @ 23:34:42
Postat av: från marianne

2008-10-28 @ 21:26:10
Postat av: från Marianne

2008-10-28 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0