"So what I'm still a rock star" är allt i rubrikväg jag har i huvet just nu.

Den här veckan gillas mycket bättre än förra. Sedan några minuter är det redan onsdag vilket innebär att det snart är torsdag och sen fredag! Ikväll blir det garanterat tv-kväll med Bonde Söker Fru, Grey's och Generation Fett.

Igår blev den stora korridorshandlingen äntligen av. Ett mycket bra tips som nån kom på var att samla in x antal kronor från var och en i korridoren för att sedan handla diverse städartiklar. De pengarna resulterade bl.a. i en dammsugare, massvis med rengöringsmedel och ett sop- och moppset. Man får verkligen mycket för pengarna på Rusta. Sen hur länge grejerna håller är en annan sak. Efter att ha invigt dammsugaren i mitt lilla rum, som jag delar med dammråttorna, kan jag ge den många tummar upp. Egentligen baseras mitt betyg enbart på att den kan suga upp damm, vilket är rätt lätt uppnått. Så 199 riksdaler var den allt värt!

Ett litet besök på Godishuset hann vi också med (betalades tyvärr ej av korridorspengarna...).

Vill lyfta fram det norrländska ordspråket(?) som
Oggeboy87 nämnde på sin blogg: "Lita aldrig på nån som inte vet vad en lägda är". Jag tycker den säger allt om den kunskap man bör ha som äkta norrlänning.

Det citatet får börja dagen.
Men nu är det dags att sova. Även en stackars student behöver lite sömn.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vilket roligt inlägg!!! Generation Fett är typ det bästa som går på tv just nu. Följer det med stort intresse även om jag faktiskt oftast mår illa av att se det. Undrar om det inte är likadan dammsugare som jag har?! Jag tycker det lilla minuset är att den är ganska högljudd och man får inte dra den så snabbt över golvet för då blir allt damm kvar. :p Ha det bra!

2008-10-22 @ 11:02:14
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0