Pausmusik

Idag är produktiviteten hög på Stippan. Ett gäng i korridoren har fikakväll med en massa kladdkakor, själv gör jag tacopaj! Det är faktiskt ett äkta här-är-min-kyl tillfälle. En lyxig sådan. Får se om det blir köttfärs över så kanske det kan bli en tortillawrap också.

...

Det blev köttfärs över och det blev en tortilla. Ett tips som dock borde finnas på tacokryddspåsar är varningstexten: Gör inga wraps innan ALLT vatten har kokat bort. Det finns en hel del fettdroppar lite överallt i mitt rum just nu. Och nu är jag mätt. Hmm. Får se om det blir nå tacopajsätande ikväll. Annars har jag ju en massa smarriga matlådor!

Tv-kväll med start om en timme. Nu ska jag faktiskt plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0