Schysss.

Inlämning av sista caset idag vilket innebär att det är endast tentaplugg som grusar min annars så okomplicerade vardag. Biblioteket är the place to be när det gäller att överhuvudtaget försöka göra lite seriös pluggning. Sitta hemma är dömt redan innan man försöker plugga där. Trots att mitt rum har ungefär samma storlek som en skokartong, så finns det oerhört många saker som hux flux är roligare att göra är att plugga.

Nu har vi just fikat och det blir väl några timmar till, så kanske jag kan släppa detta för idag. Onsdag är lika med tv-kväll!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag är hemma i Sörsvedje och det är riktigt slappt! Förutom det där jäkla plugget som alltid ska förfölja en...

2008-10-29 @ 17:12:46
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Maia

man kan ju alltid städa, diska, se på tv, äta upp allt i skåpen osv.. istället för att plugga

2008-10-29 @ 17:49:48
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0