Söndag - svullodag.

En sån helg. Inget-göra-på-hela-dagen-lördagen resulterade i att jag fick det stressigt innan festen. Gick i skogen lite och hittade vad som liknade en offerplats..Bord och stolar i betong, ett till bord och en grill, allt i betong. Fortsatte och gå och mötte en kvinna som rastade sina katter. Hm..
Har faktiskt kommit på en ny maträtt! Sprängd älgkalops. Micrade fryst älgkalops vilket redovisade i en smäll och älgkalops överallt i micron...

Festen blev otroligt bra! Många suddiga minnen, speciellt hur jag lyckades cykla hem och hur jag kunde berätta för Gustav att han skulle få skjuts av mina privatchaufförer (vilket jag faktiskt kommer ihåg att jag sa). Badankan som jag hittade i min väska imorse har jag ingen aning om hur den kunde hamna där...

Nog om det, skönt slappande idag tillsammans med älsklingen, som än en gång körde upp på kvällen/natten.

Efter att ha tillbringat förra fredagen med att skruva upp hela datorn så kom vi fram till att det inte är nån idé att köpa gångjärn. Jag är istället på jakt efter en dator för max 2000:- , sen skulle jag behöva en hålslagare och en häftapparat om nån vill bli av med/sälja billigt.

Sovdags nu och studiebesök på Coop distributionscentral imorrn bitti!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, vilken kväll! Själv var jag ute i fredags och resultatet från det kanske du sett på facebook om du inte har det så hoppas jag att du inte kollar heller.. :p

2008-09-22 @ 12:17:33
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Mia

På onsdag så har microshop en dator för 2999kr.. de har 14st och startar sälja kl 12... Dress & Denim öppnar på onsdag eller oom det nu var torsdag.. dit måste man ju bara

2008-09-22 @ 18:22:53
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0