Tentasnack

Så har mitt livs första tentapluggsvecka börjat. Men inte med besked direkt, har tagit det lugnt. Man vill ju inte gå ut för hårt...eller?

Gustav har varit aktiv idag, börjat med maten, sen fick jag ta över för han skulle ta en lur... Han har även hunnit med att diska, spika upp telefonkabel, rensat avlopp, tagit undan tvätten. Tror jag ska övertala om han inte vill fortsätta jobba 7-16 som han gör nu. Det är ju himla behändigt att kunna roa sig med Friskis och sitta framför tv:n och se skumma dokumentärer medan han gör allt det där. Killar kan!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Allt har ett pris! det borde du ha lärt dig! :p

2008-09-29 @ 22:27:31
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Mia

jag säger bara You go girl..

2008-09-30 @ 09:22:04
URL: http://miawiberg.blogg.se/
Postat av: från "svärmor" Marianne

Jag är stolt, har jag lyckats !!!!

2008-09-30 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0