Plugg, plugg, plugg.

Idag har det varit stenhårt pluggande. Lika bra att köra igång hårt när man ska göra ett projektarbete på två veckor. Och läsa boken inför tentan samtidigt. Just nu gör jag allt som inte har med det att göra. Tvättar, gör iordning te, går på info-kväll om att jobba på E-puben, äter banan, ja ni förstår grejen. Ska dock försöka läsa ett kapitel ordentligt ikväll och komma på nåt bra till projektarbetet.

Imorrn är det stora hemåkardagen! Iofs är varje gång jag åker hem till Ö-vik en sån dag. Älskar Ö-vik. Det är så litet och bra. Och där bor Gustav. Nu veckopendlar jag bara till Umeå (det känns så mycket bättre att säga så), så Ö-vik är alltid hemma för mig.
På fredag finns jag på plats på jobbet och sliter.

Måste lägga ut en efterlysning, söker med ljus och lykta efter gångjärn till min älskade HP-laptop. Man tappar lite meningen med en bärbar dator när man alltid måste ha den mot en vägg eller nåt som håller den uppe, eftersom den för nån dag sen gav upp och skärmen kan numera inte stå av sig själv. Så gångjärn till en HP Pavilion zv6000 sökes!

Dags att göra lite nytta kanske?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aha, så den här bloggen drivs fortfarande :) Fortsätt så!

2008-09-11 @ 09:46:05
Postat av: Mia

wow.. är inte din dator nyare än min??. kan man byta ut de??

2008-09-11 @ 14:15:08
URL: http://miawiberg.blogg.se/
Postat av: Oscar

Aaah, jag kan inte så mycket om datorer och absolut ingenting om datorgångjärn... ;b

Bra att du har kul iaf... hörs hej!

2008-09-11 @ 16:59:51
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Cissi

Min är ooold, säkert två år. :) Vissa hävdar att man ska kunna byta ut dem...

2008-09-11 @ 21:37:07
URL: http://akarankan.blogg.se/
Postat av: Mirjam

anmäl din trasiga dator omedelbart till HP, det är ett konstruktionsfel, mitt ena gångjärn till hp pavilion dv9000 har helt totalförstörts och den här hemsidan på nätet http://www.notebookhingecrack.com/ samlar in namn för att göra problemet uppmärksamat

2008-10-21 @ 20:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0