Jag kanske inte säger det så ofta

Har börjat stänga av tv:n lite oftare och istället sätter jag igång världensmestägda-tjänst: Spotify! Hur bra som helst. All musik i världen, utan att behöva ladda ner och det dras inga/minimalt med megabyte från det mobila bredbandet! Woho!

Spellistan för kvällen kallas Sommar och innehåller godbitar som I natt är jag din, En del av mitt hjärta och En stund på jorden/sommarkort bl.a.

Vilket automatiskt leder oss in på den, för mig, stora nyheten: Tomas Ledin spelar på Parken i Ö-vik den 8 aug!! Count me in. Tänk er en filt, solnedgång, vin, Gustavs famn (bara tillåten för mig dock ;-) och härliga sommarsånger.

Svammel svammel, lite packning (för imorrn får jag åka hem och fylla år!!!!), samtal med älsklingen och sömn så blir det här bra.

Hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0