skulleduviljavarasnällochsvarapåenenkätdetgårjättesnabbt

Enkätutdelning på mataffär i några timmar idag. Hade föreställt mig någon sorts skräckscenario där alla tillfrågade skulle spotta mig i ansiktet och sparka på mig medans jag låg ner. Eller, ja. Nästan iaf. Bortvända blickar och nejnejnejnej-svar hade jag förväntat mig. Men de flesta var positiva och svarade snällt på frågorna. Självklart kom frågan "vad får jag för det då?" och det skedde till och med en olycka... en liten pojke tittade upp på mig medan han fortsatte gå och lyckades gå rakt i ett bordsben till ett sånt där högt barhängsbord. Han började självklart gråta, jag fortsatte skratta...

Kommentarer
Postat av: west

synen kommer få mig skratta i några dagar framöver helt klart.. stackarn

2009-04-16 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0