And we're back

Jahapp, dags att dra igång den här karusellen igen då...

Funderar på att börja kliva upp fyra varenda dag, dagen får så himla många timmar då och allt som jag vill göra borde väl ändå få plats på de timmarna? Just nu känns det som att det borde vara mycket senare än det är och jag är vrååålhungrig. Sitter och smider planer om hur jag ska lyckas få Gustav att köpa pizza, för jag har totalt tappat lusten att laga mat (speciellt nu när jag är hungrig).

Avgång för vår resa till Göteborrrg blir imorrn efter jobbet. Tyvärr verkar det som att P och J inte tar sig ner till Götet innan vi åker hem, så det blir Micke som får vår odelade uppmärksamhet... ;) Nä, men nån dag ska vi iaf hälsa på han, sen blir det en sväng på Liseberg, ev. nån outlet som ligger utanför storstan och Gustav har hittat på att vi ska ha en "kulturdag". Den ska då innehålla någon form av kulturellt utflyktsmål, klassas inte Knalleland eller Ullared som det? ;-) Skulle tro att det blir ett besök på museum eller Universum, kanske åka Paddan om den fortfarande går...



Kommentarer
Postat av: från mamma Marianne

kör försiktigt mina älskade, hoppas ni får det mysigt o skönt i Götet...

2009-08-15 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0