Men vi hoppas att den når ända hem...

Längtar tills vi kommer hem och får packa upp alla grejer vi har köpt. Blev ju en hel del på Ullared...som jag sa till Gustav "det var lätt värt att handla upp alla pengar på Ullared och vara fattig nu..." Vår sträckkörning som pågått sedan kvart över två i eftermiddag har tagit oss till Ullånger. Vi avslutade vår vistelse i Gbg med en picnic på Ramberget. Jiwe hade gjort en fantastiskt god sallad som vi avnjöt i solen. Va riktigt skoj att vi hann ses en liten stund när vi liks "hade vägarna förbi"...

Imorgon tänker jag vara helt ledig och bara fixa och dona hemma. Börjar ju snart bli dags att packa väskan för en flytt norrut. Känns rätt tungt att lämna Nygatan 50, men skoj att få vara fadder och påbörja mitt andra av fyra år. Det är även dags att ta tag i träningen igen, jag fyndade ju faktiskt ett badminton-racket på Ullared, haha, hoppas att det är lika bra som Mattes!


Kommentarer
Postat av: Svägerskorna

Börjar det inte vara dags att uppdatera bloggen nu?! Det har väl hänt ett och annat sedan sist?! Körkort, nollning, flytt....mm mm.

2009-08-29 @ 16:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0