Avstämning i Hudik

På väg söderut i en MAN TGA 480, snorgrön med röda detaljer. Elaka tungor säger att den kan klassas som Ö-viks fulaste åkerifärg. Själv tycker jag att den ser ut som en godis med mycket färgämnen...eller vad tycker ni?



När vi blir lite less på att prata med varandra brukar vi stämma upp i sång/skrik-med-låttext/kattvrål. Sångerna som skrålas här i hytten är allt från Djingis Khan till Vintern rasat ut och När det lider mot jul. Tur att det inte är någon som hör oss...

Nu ska vi in på Glada Hudik och käka lite lunch. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Julsånger, nu??? Det låter som det snurrar lagom mycket för er... :p

2009-02-11 @ 16:38:50
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: från mamma Marianne

Men har folk ingen smak???

Den vackraste bilen i minst hela Norrland, sen har den ju det bästa innehållet i också.

mina älskade Cissi o Gustav

2009-02-11 @ 17:34:48
Postat av: från mamma Marianne

Men har inte folk nån smak????

Det är ju den gladaste o vackrast bilen på minst

hela Norrland

Oh! vem har så fint innehåll i den, mina älskade

Cissi o Gustav Jag tror det finns ingen!!!!

2009-02-11 @ 17:43:49
Postat av: från mamma Marianne

Men har inte folk nån smak????

Det är ju den gladaste o vackrast bilen på minst

hela Norrland

Oh! vem har så fint innehåll i den, mina älskade

Cissi o Gustav Jag tror det finns ingen!!!!

2009-02-11 @ 17:44:42
Postat av: från mamma Marianne

Oj!!oj!!trodde inte att jag skickat i väg det

men det tåls ju att upprepa kör försiktigt!

2009-02-11 @ 17:47:45
Postat av: Mia

Jag tänker på hulken när jag ser den.. :D

2009-02-12 @ 21:31:17
URL: http://miawiberg.blogg.se/
Postat av: Syrran

hmm... det där med färgen är ju något som bör tänkas på! Jag och Gustav har inte samma smak... Förstår fortfaranade inte vad det skulle vara för fel på rosa??????!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-13 @ 23:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0