Bajsbajsbajsbajs

Note-to-self: Öppna aldrig kursböckerna kvällen före en tenta. Måste du plugga gör det på morgonen och lägg bort böckerna sen.

Har känt mig hur lugn som helst hela dagen, men nu när jag tänkte kolla igenom anteckningar lite snabbt så kommer paniken. JAG KAN INGENTING. Eller jo, lite..men är det nog för att få godkänt? Nu har det ju gått bra på alla tentor hittills och som jag alltid försöker intala mig: En omtenta är inte synonymt med jordens undergång. Bara nästan.

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till, ska själv snart pallra mig iväg till tentasalen.

2009-02-20 @ 08:13:47
URL: http://bofink.blogg.se/
Postat av: Oscar

Hoppas det går bra! Själv har jag lov... Skola igen tisdag vecka tio. Fast nu vet jag inte om det räknas som lov när man annars är på skolan bara fem timmar i veckan. Handelsrättskursen är verkligen intressant men bara så slapp...

2009-02-20 @ 10:19:15
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag sitter med kursböckerna ännu... 1½ timme kvar till tentan. Sa nån "lära för livet"? :P

2009-02-20 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0