Sweet dreams are made of this

Har legat däckad tills nu, kände att datorn och tv:n inte skulle hjälpa mig bli av med ögonmigränen(?) så jag gick och la mig. Och drömde. Mycket. Det jobbiga var när vi skulle äta lunch, gick in på en Statoilmack, först trodde vi att de bara hade snabbmat. Då kände Anna tydligen de som jobbade där och upptäckte att de även serverade husmanskost! Där kommer det jobbiga, de hade fläskkorv och potatismos och nu är jag så grymt sugen på det. Det kändes så verkligt, men när jag vaknade var det ingen mat där. Kanske har nåt i frysen...

Det var lastbilar, Marina och Tage var där, Anna och Kicki, klasskompisarna, Gustav, vi var i Sundsvall, sen var vi i London och jag skulle på Primark. Gustav glömde ringa innan han somnade och jag blev sur och vi var på varsitt hotell... Skumma och många drömmar, men jag vill fortfarande ha fläskkorv och potatismos.

Kommentarer
Postat av: Mia

hade mardrömmar inatt. har inte haft mardrömmar på 5 år. kackerlackor och diverse skalbaggar som kröp i mitt hår.. mmm

2009-02-25 @ 18:53:28
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0