en ovanlig måndag

Klockan är 11.30 en måndag och jag skäms för att säga det, men jag ligger fortfarande i sängen. Eller jag är rätt nöjd att jag kan göra det utan någon som ringer från nåt jobb eller skolan och undrar vart jag är. Tummen upp för noll obligatoriska moment på skolan.

Gustav lämnade mig vid 04.00 imorse, vilket innebär fyra nätter tills vi ses igen.

ÖA är avverkad, liksom en googling i självkostnadskalkyl och förståelsen börjar infinna sig.

Nerkörning av lastbil till Sundsvall igår och medfölljande "vill-du-fara-till-IKEA-på-söndag-mutning". Blev lite småshopping plus en sväng förbi fyndavdelningen där vi fick med oss ett badrumsskåp. Lite stort, men underbart med förvaring inne på toan. Fyndade även tre härliga klänningar på rean som pågick i alla affärer. Halva rea-priset, sista dagen, allt ska bort, 75% på allt i butiken....aaah, ljuva ord.

Kvällen bjöd på tårta och mycket goda kakor hos 25-åringen Anna.

lite kalkylering nu så

Kommentarer
Postat av: Oscar

Men visst är det för härligt med kalkylering?! TVK och allt vad det hette... SJK... Vi läste det innan jul.. tyckte det var helt okej

2009-01-26 @ 13:09:28
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Mia

jag var oxå på ikea igår.. du skulle slagit en pling.. håller på att utforska sundsvall, dock går det lite segt då jag bara hinner på helgerna

2009-01-26 @ 19:10:37
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0