Köttplättar och stekt mos

Intensiv pluggdag med efterföljande husmanskosts-matlagning. Så kan väl dagen sammanfattas. Pluggningen kan vi skippa, men maten vill jag hemskt gärna framhäva (så att mamma vet att jag äter riktigt). Hemmagjorda köttbullar, eller de första kan kallas bullar, resten kallar jag mini-köttplättar. Potatis, som jag gjorde nån slags mos av, billigt och gott. Och toppingen på det hela, hemmagjord lingonsylt. Synd bara att äta nåt så gott själv. Roligast var dock att Gustav berättade att han suktade efter just denna maträtt, innan han visste att jag hade ätit det ;-).

Tenta om ganska exakt 38 timmar. Bajs. Blir spännande att se hur det kommer gå.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Va? Har du tenta om Bajs?!? :p hehe...

2009-01-15 @ 08:37:54
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Oscar

Haha, att snurra runt en sopkvast räknas inte. Här nere är det bara riktiga stångar som gäller

2009-01-15 @ 15:22:10
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0