På väg

På väg söderut igen, 3 timmar till Umeå.
Gårdagen bestod av huslastning och visst fick jag assistera.. Jag tror det är nyttigt att "praoa" i olika branscher. Dels så får man en inblick i hur andra har det, istället för att tänka "vad lätt han måste ha det", också har man ingen aning om vad de egentligen gör. Denna praktik har gett mig nya kunskaper. Nu vet jag att jag inte vill jobba som lastbilschaufför vintertid till exempel ;). Tänk er vinter, minusgrader, halka, tunga snökedjor. Nä, inget för mig. Jag skulle vilja ha enbart lastbil, inget släp, skåp och bara köra på sommaren. Men det är jag. Gustav beundrar jag för att han har hittat det han vill göra och trivs med det. Min beundran är stor för alla lastbilschaufförer, speciellt vintertid. Ulf, du behöver inte vara orolig, jag vill fortfarande ta lastbilskort. Kan ju vara bra att ha! :)

Onsdag idag, praktiskt taget helg!

Kommentarer
Postat av: från ulf

härligt! jag är redo... när kan vi börja????

2009-01-21 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0