Your up then your down

Det går ner och det går upp, man får sammanbrott, man får lyckorus. Veckan har speglats av denna berg- och dalbana.
Laddaren till datorn gick sönder i onsdags och just nu har jag bara 60% kvar av batteriet. Tur i oturen så skickades min dator samma dag... På väg hem från skolan idag gav jag dock upp hoppet om att datorn inte skulle komma innan helgen, minuten senare fick jag ett sms om att den finns att hämtas. Wihi! Har även kollat upp vad en ny adapter till datorn skulle gå på, det verkar iaf finnas att få tag på. Känns bra, mycket bra.

Sen är det ju den där enskilda uppgiften som ska in på måndag. Blir kvällens uppdrag att fixa till den.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0