Uppdatering

Återigen måndag, som inte känns lika ångest som alla andra måndagar, för idag har jag sommarlov. En sollös sommarlovsmåndag. Känns som att solbrännan som krävs för att jag inte ska blekna bort i min klänning till bröllopet inte kommer uppstå på naturlig väg (som den iofs aldrig gör) därför får det bli en brun utan sol-bränna.

På tal om klänningen så fick jag lov att köpa en reservklänning. Har ju varit lite hit och dit med Tradera-klänningen, men när jag provade den igår så blev jag förvånad. Var så inställd på att det aldrig skulle gå att fixa det som var fel, men moster Birgit är fantastisk på att sy, så den känns just nu som första val :). Själv tänkte jag sy en sjal och ett band till klänningen idag.

Min kära Nokia N73 har börjat sin resa mot slutet och därför passade jag på att köpa en telefon till ett mycket bra pris på jobbet. Nokia E66 är numera min ögonsten. Lite tråkig, men rejäl och bra. Tummen upp.

Bild från letsgodigital.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0