Usch och fy

Kan nu lägga till en lite jobbig anekdot till min livshistoria. Dagen då jag fick brännskada på benet...av rabarbermos! Skulle koka rabarbersaft innan jobbet igår och när jag skulle hälla över moset till silen så slant den och for på mitt ben och på golvet. Inte särskilt mysigt. Panik och fullständig chock var det första som nådde mig. Var första gången jag ringde till chefen gråtandes... Kan verkligen säga att jag lärde mig av mitt misstag, nu vet jag att man ska skölja det brännskadade området med kallt vatten i 15-20 min, sen använde jag aloe vera-gel, funkade magiskt och så tog jag en Ipren. Så nu är skadan begränsad till det kosmetiska stadiet.

Och nu är jag på väg i lastbil till Umeå för att hämta posten.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hahaha, (inte åt brännskadan...) det låter som ett väldigt krångligt sätt att hämta posten. Eller får du så mycket så du behöver en lastbil? :p

2009-06-24 @ 16:52:32
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Mia

Själv drar jag upp på fredag med syrran för att flytta till nästa lägenhet.. dock tar vi brorsans lilla seat, det kommer att bli många vändor med den

2009-06-24 @ 18:10:38
Postat av: Johanna

hej tjej. När syns vi?

2009-07-04 @ 22:24:39
Postat av: Sandra

Uppdatera bloggen tack! :)

2009-07-08 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0