Update

Helt slut i kroppen, känns som att Body Balance lockade fram den träningsvärk från igår (fysträning) som inte riktigt hade brutit ut än. Hur som helst så känns det super i kropp och sinne! Och det är inte bara träningen som har lockat fram den känslan, utan en kommande weekend-resa också... På fredag drar vi nämligen söderut, med Stockholm i sikte. Om inget oförutsett dyker upp naturligtvis. Promenader, god mat, lite shopping kanske och naturhistoriska. Blir spännande att se vad spontanresan bjuder på.

Nu ska mitt säljar-jag ta över och berätta om en underbar uppfinning som kallas resväska! Var på Rusta och såg att de tagit in väskan nedan. Den har fyra lättrullade hjul, som gör att man kan styra och dra väskan, istället för att bara kunna dra den. Helt onödigt kan många tycka (Gustav), men ända sedan jag såg den på Heathrow för drygt 2 år sedan (då Gottne-tjejerna kom och hälsade på) har jag velat ha en sådan... Den har som etsat fast i hjärnan. Kanske för att personen som hade den såg så cool ut... :-)


Bild från Rusta.se

För den som inte läste mellan raderna så står den på min önskelista ;-)

Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Oscar

JAA! Och WIIE! Och allt samtidigt... eftersom min mor kommer hem på lördan hade det varit kul att träffa henne lite så därför är fredag mitt förstaval också.

2009-03-05 @ 16:16:29
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Mia

Morsan har en sån.. de är riktigt bra (köpt även den på rusta).. tips är att köpa den i en gräll färg så man känner igen den på bandet, då alla är svarta.. typ..

2009-03-05 @ 19:33:44
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0