Kommunfjället

Söndag igen... I tilfällig brist på oroskänslor inför tentan och brist på motivation att faktiskt kika i böckerna, så tänkte jag lägga upp lite härliga bilder från Björk (stugan).





Bilderna får tala för sig själv...



Att bygga en isbar. Och tvingas inse att den smälter ner varje vår... Rykten gör gällande att det var smygpremiär i helgen, men vi får köra en hejdundrande invigningsfest på påsk (om den inte smällt). Årets version har en köksingång för personalen och är i flera nivåer så att även de allra minsta besökarna får hänga i baren.



Använda hammocken på vintern? Ja, det gör väl alla?!  ;-)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vad härligt!!!

När det gäller wipeout så var det ungefär lika roligt som vanligt. Tyvärr så visade de inte så mycket av Rosing som man kanske hade hoppats så det var synd...

Nu ska jag kila iväg till skolan. Ny kursstart i eftermiddag och en förmiddag av tentaplugg inför fredag... bah...

2009-03-23 @ 08:36:10
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad jag ser framemot att komma till Björk! :-)

2009-03-24 @ 16:58:38
Postat av: Anonym

Åh, vad jag ser framemot att komma till Björk! :-)

2009-03-24 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0