....

Så har klänningen äntligen kommit. Färgen var precis exakt som jag ville ha. Tyvärr satt den lite taskigt, så ett litet ingrepp med symaskinen kommer definitivt behövas... Som vanligt så är det samma ställe som behöver sys ut, precis som på studentklänningen och balklänningen... Men med lite tålamod och kämpaglöd(?) så ska det nog bli perfekt. Tror att den kan bli supersnygg! Är så glad att Kickan blev nöjd med sin, den är verkligen tjusig.

Har dock lyckats dra på mig en "ÖrnExpo-bränna". Tänk bonnbränna, fast i uringningen. Blir till att ha Spf 50 på den fläcken på fredag, för då ska det bli sol och vi ska ha picnic ute hela dagen...



Men nu ska jag sova och fundera över min pluggmotivation som försvunnit och hur jag ska lyckas få tillbaka den. Med hjälp av lite slush kanske?

Kommentarer
Postat av: Mia

Den var jättefin, perfekt coctailklänning för sittningar :Dm och bröllop.. Själv har jag problemet med klänningar att de alltid är för stora upptill och för liten nedtill, jag undrar varför :D

2009-05-28 @ 06:56:51
URL: http://miawiberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med föregående talare ang. storlekar! Man ska tydligen vara höftlös och dra minst DD i kupstorlek för vissa klänningar...

Men tror din klänning blir kanon Cilla!

2009-05-28 @ 09:25:32
Postat av: Marianne

2009-05-29 @ 10:26:07
Postat av: Anonym

Vad fin du kommer att bli...

är ju bara en månad kvar

2009-05-29 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0