Favorithobby: vara med kompisar, se på tv, lyssna på musik.

Har haft en mycket rolig dag. Sysslade med en av mina favorithobbys: vingel. Vad behövs då för att utöva denna hobby? Man behöver ett fordon, cykel eller bil funkar mycket bra. Folk som delar samma intresse för denna hobby kan vara en fördel. Ett par förutbestämda mål är bra, som idag: Myrorna, Ohlsons, Returbutiken. Eller så kör man ett tema; second hand, sport, bil. Lite pengar kan vara bra, då risken är stor att man hittar något. Själv bestod mina inköp av en vaxduk till köket i Ö-vik och en ställning för bakplåtar (inget impulsköp, den kommer jag garanterat behöva när jag ska baka bullar och kakor varje söndag i resten av mitt liv och bjuda nära och kära på dessa ;-) ).

Eurovision och ostbricka är också en hobby som jag har. Eller Eurovision kan ersättas med vad som helst som går att titta på, det är mest ostbrickan som min hobby inriktar sig på. Dessa kombinerades dock ikväll och vi svenskar får gratulera oss själva för finalplatsen! Grattis Malena!

skötomerhadetbrahej

Kommentarer
Postat av: Linnea

I really liked that you joined.



Favorit i repris vilken dag som helst och jag är på. Får vi ostbricka i övik kanske?



2009-05-13 @ 10:43:55
URL: http://daughterofmorning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0