I have a dream

Jag gillar inte att vakna ur drömmar som är bra. Det kanske inte är nån som gillar det. Vaknade alldeles nyss ur en dröm där jag var i London. En kompis och jag var och hälsade på hennes syrra som jobbade där. Vi hade varit runt och kollat på hus och lägenheter av någon anledning, kanske skulle flytta dit igen, vem vet. I alla fall så hade jag just börjat bygga om ett garage inne på hennes jobb.  Och då menar jag ett fristående stort garage som jag lyckat få IN på hennes jobb, mitt i en sal där det fanns en massa tv-spel. Jag började riva och ha mig. Det var tur att det inte var nå folk där just då... Jag funderade iaf allvarligt på om jag skulle ge upp projektet, för hur i hela friden skulle jag få hem det till Sverige! Kan lova att Gustav och hans lastbil han passera mina tankar, innan jag vaknade!

Ibland kan det dock vara skönt att  vakna ur drömmar som blir alltför komplicerade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0