Notis.

Har gjort ett par mentala minnesanteckningar de senaste dagarna.

* Det är dumt att se Grey's Anatomy själv, när det blir så där känslosamt så vill jag så gärna ha en famn att krypa upp i.

* Solen kan bedra. Efter att ha dragit en slutsats om att strålande sol är lika med varmt så skippade jag jackan när jag for på skolan. En mycket dum idé. Hann trampa iväg på cykeln när jag kände den ökända Umeå-vinden komma emot mig. Fyy. Att jag sedan åkte direkt till Ö-vik från skolan innebar att jag blev lite nervös när vi körde genom spöregn på vägen ner. Som tur var hade regnet inte nåt Foppaland så jag hann springa hem.

* Jag ska inte vara vaken så här länge när jag ska kliva upp 5:23. Det kanske blir en repris från måndagen efter skolan, 3x1-timmes lur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0