Ture ska han heta.

Snart är min Gustav här. Han fick angenämt sällskap med sig från Ö-vik i form av en Albin. En liten Coton De Tulear, ser ungefär ut som på bilden nedan, fast jag tror Albin är lite mer kortklippt. Är ju kanon för Gustav att få se hur det är att ha en hund i bilen, om det kan vara nånting för framtiden. Det bästa med den rasen är att den är allergivänlig. Bland annat därför har jag bestämt att om jag nån gång skaffar hund så ska det vara en sådan. Så från och med nu önskar jag mig en sådan i julklapp och födelsedagspresent.




Sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det beror ju på vad man är allergisk mot. Rasen är ju inte allergivänlig mot alla ;).

2009-05-11 @ 23:57:28
URL: http://nathaliextva.blogg.se/
Postat av: från

2009-05-13 @ 19:22:19
Postat av: från Marianne

o håå!!! vad söt, jag ställer alltid upp som

hundvakt Jag tror att Ingwar blir kompis

med en sådan gulleplutt....

2009-05-13 @ 19:25:32
Postat av: Bäst fastera

Men en sån snygging, en sån vill jag oxå ha, Lizzi skulle bli jätteglad över en sån kompis

2009-05-19 @ 23:44:56
URL: http://akarankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0