Here we go again

Motvilligt tillbaka i Umeå. Gillar inte att vara i mitt lilla rum hela veckorna. Det är som pest eller kolera. Kliva upp tidigt varje morgon och åka buss i två timmar enkel väg eller bo här och veckopendla. Aja, det är bara till att bita ihop och stå ut ett tag till. Har ju trots allt bara 3 år kvar.

Gjorde premiär på vattenjympan idag. Eller Aqua Power som det också kallas. Var faktiskt rätt kämpigt och det känns som att jag kan vänta mig lite träningsvärk imorrn!





Så här såg den senaste veckan ut. Sista april firades på landsbygden, kommentarer överflödiga. Ser ni vilka vi föreställer?
En dimmig bild från vildmarksbadet i Nordingrå uppe till vänster. Där kommer jag/vi garanterat spendera en hel del sommardagar.

Nu blir det dagens nyhetssändning som Gustav infört. En nyhetssändning om dagen är bra för...magen???

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, stig helmer o lotta, vilken kombination alltså! :p

2009-05-04 @ 22:54:57
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: west

HAHA! Det blev ju kanon, så jäkla bra.

2009-05-05 @ 08:16:34
Postat av: Mia

Om har träningsvärk så vet man att man har gjort något "bra".. Sj har jag ingen, lite smått besviken men gårdagen vara ju bara en smygstart så det kanske inte räknas..

2009-05-05 @ 09:16:40
URL: http://miawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0