Okt. 12, 2009

Helt sinnessjukt hur mycket man kan fika på en helg... Förra veckan var ju som början på min sockeravgiftningsperiod. Hm, jo man tackar. Gick faktiskt helt okej i början av veckan, tills jag började fundera på hur trevligt det vore att gå och fika med mamma när hon kom upp. I början var jag ståndaktig och tänkte undvika det, men se hur det gick... Det är ju så gott med te och go kaka. Och i den stilen fortsatte det hela helgen...och allt jag kan skylla på är min dåliga karaktär. Men åh så gott allt var...från jordgubbscheesecaken i Up2 till mammas nybakade bullar... Vill bara att mamma ska veta att det blev riktigt mat emellanåt också! Hahaha...



Helgen bjöd även på lite pysslande, besöket på IKEA resulterade i tyg (som jag aldrig skulle valt utan L8 och Kicki) och en målarduk, vilket blev en riktigt häftig tavla som ska få pryda mitt rum i Umeå!



Mormors piano(?)pall fick sig en makeover. Önskar bara att jag hade en vit hall i gammeldags stil som den fick pryda. Men det kommer väl nån gång :)




Helgens sista projekt blev att sätta upp gamla ramar inom en osynlig ram och det blev över förväntan. Fattas bara fotografier.. Fick även upp lampan som vi köpte på Ullared i somras.




Så här ser det ut på Stippan efter ett jobbigt träningspass, mjölk/proteindrink och en avokado, smaskens!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för en trevlig eftermiddag.

Pallen blev ju jättefin.

2009-10-13 @ 11:08:37
Postat av: Marianne i Bjästa

Vad fint du gör åt Gustav o dej på Nygatan

Men visst blir det tårta på fredag med????

2009-10-13 @ 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0