Sådärja

Oscar har fattat grejen...jag uppdaterar på måndagar, tror ärligt att jag ska skriva mer under veckan..sen går det en vecka och jag uppdaterar på måndag igen osv. Eftersom det verkar vara några (Oscar) som ändå orkar fortsätta läsa, trots mycket sporadiska inlägg så fortsätter jag på det viset (vill, men tror inte att jag kommer uppdatera mer än vanligt). Just nu är jag inne i en tänkarfas och har för många tankar för att kunna få fram de här. Och de är ändå bara ointressanta.

En av tankarna är iofs att jag vill vara uppfinningsrik, komma på världens bästa affärsidé och försörja mig på det som ett extrajobb under studietiden. Tänk så fantastiskt... Visst jag har mitt extrajobb, men vem vet hur länge jag klarar mig på det, utan att ta studielån? Hade velat komma på Blocket.se, förstå vilken idé. Det är känt, det rullar på "av sig själv" och man lär ju tjäna en hel del på det. Så idébidrag mottages tacksamt.

När folk ändå läser, så söker jag med ljus och lykta, eller snarare strålkastare och 100 watts lampa efter min svarta kortärmade bolero samt en lilla klänning i trikå. Blir tokig, tror på Gustavs idé om att det är små hustomtar som snott dem.

Så ja. Sov gott.


Kommentarer
Postat av: West

Det är småfolket som Linnea pratade om. Utan tvekan. De tar allt!



Kommer du på en bra affärsidé är jag villig att bidra med allt vad jag kan.



Tills vidare kan jag ju hålla med om att det är en funderarperiod. Det finns mycket att fundera på, mycket oviktigt. Men betydligt viktigare än statistik.

2009-10-07 @ 07:31:35
Postat av: Sandra

Jag läser också ibland :) Kliar lite i fingrarna att återuppta min egen bloggkarriär...

Men hursomhelst! Hörde igår om en fantastisk uppfinning i Frankrike: tepåsar med två snören (man drar isär lappen tror jag) så att tepåsen snurras runt snörena när man drar i dom. Då slipper man fumla med tesked och annat för att få ut dom sista dropparna ur påsen! :D

2009-10-10 @ 10:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0