Ullared goes tv-kväll

Äntligen! Den 2 november är det premiär för Ullared på Kanal 5. Blir spännande att
få sukta efter detta varuhus som är ett av de 2 ställen där jag verkligen släpper in
shoppingdjävulen. Ska även bli spännande att se vad mamsen fyndade där i helgen... Men
innan jag bokar första bästa resa dit, så tar jag mig en extra funderare på det högst
tunna lönekuvert som kommer i november... Alla utsvävningar under julen är bannlysta,
så även den önskeresa jag så gärna vill fara på. Det är bara att hålla hårt i plånboken
och tänka på den icke existerande studieskulden som jag än så länge har.

Den som spar han har...inte så roligt.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hahaha. Själv sitter man där med studieskulden. Men det känns inte så farligt. De flesta har det ju så... Men hade varit skön att slippa. Kanske skulle vinna på Lotto. Ja, det verkar som en bra idé. Undrar hur man spelar Lotto...

2009-10-21 @ 08:38:19
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: från din svärmor!!!

Du är en strong tjej!!! Lite roligt ska vi väl

kunna ha....Den 4 dec....????

2009-10-21 @ 09:25:31
Postat av: Bäst fastera

Tjena, inte deppa nu, du kan ju komma och äta åsså skulle du ju baka tunnbröd eller hur?

Ullared lär ju finnas kvar så nån gång kommer du väl tillbaka dit. Kram

2009-10-22 @ 14:57:49
URL: http://akarankan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Bäst fastera, jag tar dig på orden..kommer och äter nån dag ;)

Svärmor, 4 dec blir det superskoj, längtar tokmycket :)

Ogge, vad säger du om att spela tillsammans? Skulle också vilja vinna en liten miljon på lotto..

2009-10-23 @ 08:40:22
URL: http://akarankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0