Måndag

Äntligen har jag orkat ta mig ut på en promenad. Halsontet har gått över, så idag var det dags för en liten tur. Och så skönt det är efteråt, tummen upp för ett bra samvete! Det var även välbehövligt efter 4 timmar med antecknande, lyssnande och försöka förstå allt mumbojumbo som statistik står för...i alla fall känns det som så just idag...

Den kommande helgen är just nu väldigt tom och det känns härligt. Jobb på lördag, men det är nog allt... Finns det bär att plocka nu för tiden eller har de ruttnat? Lingon är väl höstbär? Eller så ska jag dra med mig nån som kan plocka kantareller...

Helgens förädling resulterade i svartvinbärssylt (som jag egentligen bara gör för att det är lättplockade, gratis bär och duger till frukostgröten...), svart- och rödvinbärssaft och en som var en kombination av båda, mycket smaskigt!

Kommentarer
Postat av: Bäst fastera

Men du lever! Inga brännskador? Blev lite orolig när du pratar om saften.

2009-09-10 @ 14:49:09
URL: http://akarankan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ^^^ kul kommentar :D

2009-09-14 @ 11:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0