Bröllop 27 juni

Nu tycker jag att folk börjar påpeka väldigt mycket att uppdateringen av bloggen börjat dö ut, så det är väl bara att börja lyda... ;)

Det har ju faktiskt hänt väldigt mycket i sommar.. Vi börjar med bröllopet! Anna och Fredrik gick tillsammans fram till altaret och svarade JA där det var lämpligt och lämnade kyrkan som äkta makar för att fira med en hejdundrande fest!



Mycket förberedelser var det inför den stora dagen, men åh så roligt vi hade det. Tycker bubblan var en av huvudpunkterna under dagen ;)




Det vackra brudparet och ena hälften av brudnäbbarna.




Kvällens höjdpunkt måste jag erkänna var den skräddarsydda sången om brudparet...ojojojojojoj..SKÅL!
Men när jag tänker efter så fanns det så mycket som var höjdpunkter...maten, dekoreringen, överraskningen i form av två trubadurer, totalteatern...så skoj!



Kvällens duktiga serveringsstab som var med och gjorde festen till en kväll att minnas.

Helt enkelt en kanonfest som blir svårslagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa...vilken fest!!!!! o ni var så duktiga syskon o svägerskor helt oslagbart.....

2009-09-01 @ 20:54:25
Postat av: Anonym

Jaa...vilken fest!!!!! o ni var så duktiga syskon o svägerskor helt oslagbart.....

2009-09-01 @ 20:54:56
Postat av: hmm, en av de som klagade på upppdateringen och sjöng den där sången och var med och förberedde, gissa vem ;-)

Asså, Cissi, klockrent beskrivet av det underbara bröllopet, tänk vilken fantastisk dag! Roligt att det är liiite kvar av det roliga... Kul att du ÄNTLIGEN uppdaterat, som jag har väntat ;-)

2009-09-01 @ 23:21:12
Postat av: Fru Liljeblad

Åhhh va roligt att bli påmind igen! Ja jag kan bara instämma, VILKEN DAG/NATT!!! Helt fantastiskt underbar! Inga ord i världen kan beskriva den.... :D

2009-09-02 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0